Název: Střední škola obchodníSídlo organizace: 120 00 Praha 2, Belgická 250/29Právní forma: Příspěvková organizace
Důvod a způsob založení: Zřizovací listina příspěvkové organizace vydaná Hlavním městem Prahou, schválená usnesením zastupitelstva hlavního města Prahy č. 41/65 ze dne 11. 9. 2014.Hlavní účel a předmět činnosti je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími právními předpisy. Střední škola je součástí výchovně vzdělávací soustavy a je zařazena do sítě škol a školských zařízení ČR. Je příspěvkovou organizací s právní subjektivitou, jež vystupuje svým jménem a v právních vztazích nese odpovědnost z těchto vztahů plynoucí. Střední škola je pod výše uvedeným názvem zapsána ve školském rejstříku rozhodnutím MŠMT ČR, č. j.: MŠMT-38258/2014-2.
Název a adresa zřizovatele: Hlavní město Praha, Mariánské náměstí 2/2, 110 01 Praha 1
Organizační struktura:Statutární orgán, ředitel školy – Ing. Ivo KrajíčekZástupce statutárního orgánu, zástupkyně ředitele – Mgr. Marcela ZavoralováZástupkyně ředitele – Ing. Vladimíra Stěhulová (útvar teoretického vyučování)Zástupkyně ředitele pro OV – Bc. Vlasta Masaříková (útvar praktického vyučování)Hospodářka – Barbora Pánková (útvar technicko-ekonomický)
Seznam podřízených povinných subjektů: NejsouZřizované organizace: NejsouKontaktní spojení: kontaktyKontaktní poštovní adresa: Střední škola obchodní, Belgická 250/29, 120 00 Praha 2Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: sekretariát ředitele, 2. patroStřední škola obchodní, Belgická 250/29, 120 00 Praha 2Úřední hodiny: pondělí, středa, čtvrtek, pátek: 8.00 – 14.00, úterý: 13.00 – 18.00 hodin
Adresa internetové stránky: http://ssob.czTelefonní čísla: 224257904, 224257859, 222521908, 222516515Čísla faxu: 224257859Adresa elektronické podatelny: sekretariat@ssob.czDatová schránka ID: ywitii8Případné platby lze poukázat na: 20237021/0100IČ: 00549185DIČ: CZ00549185
Seznam hlavních dokumentů:Zřizovací listinaOrganizační řád
Výroční zpráva za rok 2022/2023Výroční zpráva za rok 2021/2022
Rozpočet: Škola hospodaří s rozpočtem ve výši cca 40,5 mil. KćRozpočet 2022Údaje o rozpočtu a obsah účetních výkazů za rok 2021
Žádosti o informace: Právo na informace je zakotveno v Listině základních práv a svobod v čl. 17. Podmínky a způsob poskytování informací státními orgány a orgány územní samosprávy stanoví zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Žádost lze podat písemně, ústně či elektronicky.
GDPR: Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Pověřenec GDPR: Mgr. Eva Šmídová, Moore Czech Republic s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, tel.: 731 609 403, email: consultant@moore-czech.cz
Oznámení o sběru a zpracování osobních údajů (GDPR) při zajištění odborného výcviku, učební a odborné praxe.
Pověření pracovníci - pracovníci určeni k poskytování informací:Ředitel školy – Ing. Ivo Krajíček (v plném rozsahu)Zástupce statutárního orgánu, zástupkyně ředitele – Mgr. Marcela Zavoralová (v plném rozsahu)Zástupkyně ředitele – Ing. Vladimíra Stěhulová (v rozsahu působnosti – teoretické vyučování)Zástupkyně ředitele pro OV – Bc. Vlasta Masaříková (v rozsahu působnosti – praktické vyučování)Hospodářka – Barbora Pánková (v rozsahu působnosti – hospodaření školy)
Příjem žádostí a dalších podání: Pokyn ředitele k svobodnému přístupu k informacím
Opravné prostředky: Odvolání proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí (§ 16). Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (§ 16a) lze podat do 30 dnů od:- odkázání na zveřejněnou informaci (§ 6),- odložení žádosti (§ 14 odst. 5 písm. c),- sdělení o výši úhrady za poskytnutí informace (§ 17 odst. 3).Odvolání i stížnost se podávají k nadřízenému orgánu prostřednictvím povinného subjektu. Opravné prostředky lze podat na stejných adresách jako žádosti o informace – viz výše.
Formuláře: Žádost o poskytnutí informacíInformační memorandum: Informace o tom, které osobní údaje jsou o jednotlivých subjektech osobních údajů (žáci a jejich zákonní zástupci, zaměstnanci, smluvní partneři) zpracovávány, jsou k nahlédnutí v kanceláři zástupkyň ředitele školy.
Popisy postupů/návodů pro řešení životních situací: Popisy postupů jsou uvedeny na Portálu veřejné správy
Nejdůležitější používané předpisy:Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon),Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů,Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád,Zákon 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech,Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Vydané právní předpisy: Školní řádÚhrada za poskytování informací: Sazebník úhrad za poskytování informací viz Pokyn ředitele k svobodnému přístupu k informacím, část 5 Hrazení nákladůLicenční smlouvy: NejsouVzory licenčních smluv: NejsouVýhradní licence: Nejsou
Výroční zprávy:Výroční zpráva o činnosti v oblasti poskytování informací 2023
PROHLÁŠENÍ O PŘÍSTUPNOSTI v souladu se zákonem č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, které provádějí směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2102